Velkommen til et univers af feminint og unikt tøj til jordnære priser ♥ God shopping

Kurv

Antal - 0,00 DKK

Din indkøbskurv er tom.

Subtotal: 0,00 DKK

KØBS- OG HANDELSBETINGELSER SAMT HÅNDTERING AF RETURFORSENDELSE

Løjtegårdsvej 134

2770 Kastrup

KØBS- OG HANDELSBETINGELSER   

1. Betalingsbetingelser:

tash.dk drives og ejes af:

tash.dk by La Rue
mail@LaRue.dk
CVR: 31921686

Postadresse:

Løjtegårdsvej 134

2770 Kastrup

Returadresse:

Tash copenhagen

Løjtegårdsvej 134

2770 Kastrup

Danmark 


Alle aftaler indgås på dansk og jf. dansk lovgivning.

Priser
Alle vores priser er i DKK og er inklusiv 25% moms.
Der tilkommer ingen afgifter eller yderligere gebyrer end de som fremgår når købet foretages.

Udsalg og tilbud
Priserne på vores udsalgs- og tilbudsvarer gælder enten så længe lager haves, eller til den angivne slutdato.
Vi tager forbehold for udsolgte og forsinkede varer, samt for eventuelle prisfejl.

Kortbetaling
Ved kortbetaling tilkommer ingen betalingsgebyrer. tash.dk accepterer Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Maestro.

Pengene reserveres på dit kort, og hæves først når din ordre er afsendt.

Vi gemmer aldrig dine kortoplysninger, men kan dog sætte pengene retur på dit kort hvis du skulle vælge at returnere en vare.

Hvis du har yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på:

mail@tash.dk
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser hurtigst muligt, men senest inden for to hverdage. 

2. Leveringsbetingelser:


Normalt vil leveringstiden efter modtagelse af ordren være 1-3 hverdage i Danmark og 2-5 hverdage i Sverige. Dette er hvis ikke andet er aftalt, eksempelvis ved reservationer og forudbestilling af varer.

Alle pakker sendes med DAO eller GLS til nærmeste posthus eller pakkeshop nær dig.

Der kan forekomme kampagnepriser på fragt.

Danmark er prisen 39,-. Priserne er uanset pakkens størrelse og vægt.

Sverige er prisen 99,-. Priserne er uanset pakkens størrelse og vægt.

Du har altid 14 dages fuld returret på produkter fra tash.dk. Du skal inden du sender varen retur gøre os skriftligt opmærksomme på at du ønsker at returnere din vare. Efter de 14 dage, modtager vi ikke pakken retur.
Når du har sendt pakken retur, overfører vi beløbet til dig så snart vi har gennemgået de returnerede varer. 

Fragt og Ansvar
Tash Copenhagen sender sine pakker og breve med Post Danmark eller GLS. Tash Copenhagen er ansvarlig hvis varen forsvinder eller beskadiges under fragten ved levering til kunden. Sker dette, vil kunden modtage en ny vare hvis denne er på lager, hvis ikke, gives pengene retur. Er pakken ikke modtaget indenfor 5 hverdage skal kunden sende en mail til kundeservice.
Sendes en pakke retur, er du som kunde ansvarlig for at pakken kommer ubeskadiget frem til os. Hvis pakken bliver væk i posten er det dig som kunde der hæfter for varen. Lige ledes er det dig som kunde der hæfter for værdiforringelse ved en eventuel skade under transport.

3. Retur og Reklamation:

Din pakke
Når vi har modtaget din bestilling og håndteret den så vil du samtidig modtage en faktura pr. mail til din angivnet mailadresse. Hvis du ønsker at returnere en vare kan du gøre brug af din 14 dages returret. Du skal skriftligt gøre os opmærksomme på at du ønsker at returnere din vare inden du sender din vare. Du skal selv sikre dig at tash.dk har modtaget din skriftlige henvendelse.  
Efter de 14 dage, modtager vi ikke pakken retur. 
Når du har sendt pakken retur, overfører vi beløbet til dig så snart vi har gennemgået de returnerede varer.

Retur
Hvis varen ikke er som forventet, hvad enten det er farven, størrelsen eller stilen, så har du altid 14 dages fuld returret hos tash.dk.  Du skal inden du sender din pakke gøre os skriftligt opmærksomme på at du ønsker at returnere din vare. Du skal selv sikre dig at tash.dk har modtaget din skriftlige henvendelse.  
Sendes en vare retur uden der forinden gives bekræftet skriftlig besked, tages varen ikke retur. Efter de 14 dage, modtager vi ikke pakken retur.

Som udgangspunkt skal varen fremstå som ny ved tilbageleveringen og kunne sælges videre til en anden kunde. Du må dog pakke den ud og undersøge den.
Det er tilladt at prøve den købte vare, men ikke have den på til eksempelvis en fest. Varerne skal returneres i original emballage, samt mærker og i præcis samme stand som ved modtagelsen. Ved returforsendelse af sko skal skoene være i original æske og der må man ikke sætte returmærker på æskerne.

Hvis varen bærer præg af at have været brugt eller er blevet skadet, mister du ikke din fortrydelsesret af den grund, men du pålægges at betale for værdiforringelsen. Dette er hvis varen lugter af røg, har været i kontakt med dyr, på nogen måde har været vasket, eller andet som forringer varens værdi.

Er varen værdiløs, er du ikke berettiget til at få dine penge tilbage. Du må derfor overveje, om du vil benytte din fortrydelsesret i den situation. Det er os som sælger, der vurderer varens mulige værdiforringelse. Dette vil være en individuel vurdering fra produkt til produkt. Der kan derfor ikke beskrives nogen faste satser for værdinedsættelse. 

Når vi har modtaget pakken og gennemgået varerne, vil du modtage en mail hvor det beløb du skal have retur fremgår. Beløbet vil blive returneret på det kort som blev benyttet ved betalingen.

Hvis du fortryder dit køb er det kun muligt at returnere på én måde.

Varen skal sendes retur til os efter at have gives os bekræftet skriftlig besked. Du betaler selv returfragten. 

Ønsker du at ombytte din varer

Hvis du ønsker at ombytte din varer til en anden størrelse eller en helt anden varer, er du nødt til at sende varen retur og foretage en ny bestilling. 


Hvordan du returnerer
Du sender os en skriftlig henvendelse til mail@tash.dk, hvor du beskriver hvilken vare du returnerer. Drejer det sig om samtlige varer i en samlet ordre, oplyses blot ordrenummer.

Du vedlægger din returseddel i pakken og sender pakken til:

tash.dk

Løjtegårdsvej 134

2770 Kastrup

Danmark

Det er dit ansvar at pakken når frem til os uden skader. Du bestemmer selv hvordan du sender din pakke, men vi foreslår at du sende den forsikret, da du dermed er sikret erstatning hvis pakken ikke når frem.

VI KAN TILBYDE DIG AT KØBE DIN FORSIKRET RETURLABEL (GLS) TIL KUN 59 KR. HER

Køb returlabel og print returseddel nu


 BYTTE- OG RETUR REGLER FOR JULEGAVER

Vi har udvidet bytteregler for julegaver. Er de 14 dages normale bytte- og returregler overskredet så bytter vi alligevel  med et smil  t.o.m den 5. jan. 2017 hvor returpakken senest skal være hos os på vores adresse.  

 

Returadresse:

 

Tash copenhagen

Løjtegårdsvej 134

2770 Kastrup

Danmark 

Ønskes varen retur så gælder de normale returregler se punkt 3.

 

Reklamation

Efter købelovens bestemmelser §83, gives der 24 måneders garanti på alle varer.
Du kan reklamere hvis der er en fejl eller mangel ved dit købte produkt.
Du skal reklamere i rimelig tid efter du opdager manglen. 
Alle reklamationer sendes til mail@tash.dk

Der er ingen reklamationsret på udsmykning såsom fjer, pailletter, perler og blonder.

Hvis du formoder der er en fejl ved varen
Du kan sende en mail og med vedhæftet billede af varen, hvor du beskriver hvorfor du mener der er tale om en reklamation. Derefter vil vi vurdere om det er en fabrikationsfejl. 

Det er vigtigt at du kontakter os, og ikke sender varen retur, da det vil koste dig unødig fragt hvis der ikke er tale om en reklamation.

Hvis det vurderes at der muligvis er tale om en reklamation, bedes du sende varen retur. Returpakken skal indeholde varen og den returseddel som du har fået tilsendt i din pakke eller per mail.
Er der er tale om en reklamation, betaler vi returfragten, såvel som fragt af en eventuel ny sending. Hermed modtager du en ny vare eller får refunderet beløbet for varen.
Er der ikke tale om en reklamation, betaler du selv omkostningerne ved at sende pakken retur og modtage den igen.